قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

کسب رتبه با طراحی سایت با وردپرس

هر کسی اگر بخواهد سوداگری خویش را رونق دهد و بخواهد در گویه بازاریابی اینترنتی تکاپو کند باید حتما یک طراحی سایت داشته باشد به عقیده ما سیستم مدیریت محتوا وردپرس احد از بهترین گزینش ها هست شاید این جمله کمی باورش دشوار باشد اما امروزه بیش از 29% در صد از سایت های عالم با وردپرس طراحی می شود یعنی از هر یک سایت یکتا با وردپرس اتمام می شود یگانه از دلیل هایی که افراد وردپرس را انتخاب می کنند طراحی سایت ارزان هست  و این به راستی برای یک سیستم مدیریت محتوا به راستی خیلی خوب هست .

امروزه با افزایش شمار کسانی که در فضای اینترنت کار و جنبش دارند و تجارت خویش را از راه فضای وب سپریدن می دهند اینکه هر کسی برای خودش یک سایت دارد و گرد از بهترین و ارزان ترین راه های تبلیغات طراحی سایت هست با اشاعه این جستار کسانی که شغل طراحی وب سایت سپریدن می دهند بسیار زیاد شده اند و به سیستم های مدیریت درونمایه روی آورده اند گرد از سیستم های مدیریت درونمایه وردپرس  می باشد .

وردپرس هم همانند خیلی از سیستم های مدیریت محتوا هر چند وقت یکبار نسخه های خودش را آپدیت می کند و این یعنی تیم پشتیبانی قوی دارد مثلا الان آخرین نسخه وردپرس در بیرون از کشور 4.9.5  کاربرد می شود ولی در ایران پسینیان نسخه 4.9.1 هست .

وردپرس هم مثل جوملا و دروپال یگانه دیگر از سیستم های مدیریت محتوا و متن مفتوح هست که با زبان php تألیف شده است و از پایگاه دیتا my sql پشتیبانی می کند که دارای امکانات و افزونه های رایگان نکویی هست وردپرس در سنه 2003 در پیوسته پروژه موفق b2 فعالیت کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و اسم آن را کریستیان اِسلِک، برادر مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) نام گذاری کرد .

طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت وردپرسی
ما در مهندسین ساین وب هم از این سیستم مدیریت محتوا قدرتمند کاربرد می نماییم اما با یک نحوه کاری جدید با به هیچ عنوان از قالب های آماده اصلا استفاده نمی نماییم روند کاری ما به این شکل هست اول در باره سوداگری شما سوال می نماییم که آیا سوداگری شما چگونه هست مثلا شما تنها یک سایت اطلاعات یا طراحی سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک سایت داشته باشید که محاسبات زیادی در آن سپریدن می شود یا رهنمود خودمان این هست اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید به نظر ما در وردپرس گزینش خوبی نیست چه بسا بعضی از افراد قبول نداشته باشند بگویند از ووکامرس کاربرد می نماییم که خیلی پیشرفته هست و خیلی امکانات دارد ، بله حرف شما صحیح هست اما آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا اینکه برای نقاط گوناگون پیک تعریف کنید یا اینکه برای سایت فروشگاهی خود یک برنامه اندروید یا اپلیکیشن ios طراحی کنید ، اینها همه در پیوستگی کار برای یک سایت فروشگاهی لازم هست ، پس عقیده ما این هست اگر سایت فروشگاهی می خواهید بهتر هست از طراحی سایت php کاربرد کنید که می تواند امکانات فوق العاده و خیلی بهتر از ووکامرس را به شما بدهد یعنی حرف ما این هست که کار توسعه دادن و اضافه کردن امکانات اغلب بعدها برای طراحی سایت php بهتر هست ما خودمان در ساین وب احد از خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم طراحی سایت php از پایه طراحی می کنیم پس پیش از اینکه بین وردپرس و طراحی سایت php یگانه را برگزیدن کنید فکر کنید چه امکاناتی را بعدها و اکنون می خواهید به طراحی سایت خویش اضافه کنید

ما خودمان اگر بخواهیم از وردپرس استفاده نماییم کوشش می نماییم لغایت جایی که بشود خودمان افزونه های وردپرس را برنامه نویسی کنیم که اینجوری حتی مدیریت وردپرس را هم خیلی آسان تر می شود برای کاربران

وردپرس  بدست چندین برنامه نویس در دانشمند در حال گسترش و بر روز رسانی هست و هر روز افزونه های مختلفی چه تجاری و رایگان در حال انتشار است. اگر شما یک برنامه نویسی کنید از پایه بدست یک شرکت ایرانی شاید آن شرکت 10 نفر برنامه نویس داشته باشد برنامه نوشته می شود و در همه سایت ها از آن استفاده می شود، و از لحاظ امنیتی و بهینه سازی سایت مشکلاتی را به هستی می آورد ولی اگر وردپرس  یک باگی را داشته باشد تند بدست برنامه نویسان جهان آن دشوار بر طرف می شود و برنامه نویس وردپرس  در ایران می تواند با یک جستجو ساده آن سخت را بر طرف کند ولی یک برنامه نویس php از پایه تنها توسط آن شرکت باید رفع باگ شود

برخی از خاصیت های وردپرس
    سئو پیشرفته در وردپرس

سئو پیشرفته
اگر اکنون به سایت هایی که در گوگل رتبه نکویی دارند دقت کنید مشاهده می کنید که بیشتر این سایت ها با وردپرس هستند آن هم به دلیل اینکه وردپرس سئو خوب و استانداردی را دارد که شما می توانید با افزودن یک افزونه سئو وردپرس سئو خود را خیلی بهتر از قبل کنید

مطالعه کنید :  چند پلاگین مهم در وردپرس که در طراحی سایت خود باید داشته باشید 
یادگیری وردپرس آسان هست
اگر شما خودتان بخواهید یک طراحی سایت وردپرسی طراحی کنید تنها کافی هست در گوگل جستجو کنید آموزش طراحی سایت وردپرس اینجا هست که شما می توانید با گونه ها آموزشهای وردپرس آشنا بشوید بعد یادگیری وردپرس خیلی آسان هست اما کافی هست شما کمی وقت بگذارید اگر همنشین داشتید سری هم به تقدیر مقالات ما در مورد وردپرس بزنید

گوگل به دنبال کدام واقعیت است؟

گوگل و واقعیت مجازی

روی کاناپه لم داده‌اید و با هدست واقعیت مجازی‌تان در موزه‌ی لوور پاریس چرخ می‌زنید. ناگهان یک خرس بزرگ از پشت دیوار بیرون می‌آید و با باز کردن در نوشابه، برند کوکاکولا یا پپسی را تبلیغ می‌کند. پس از چند ثانیه دوباره شما گشت‌وگذار خود را در موزه ادامه می‌دهید. در مورد آینده‌ صحبت می‌کنیم. آینده‌ای نزدیک که گوگل و چند شرکت دیگر به ‌دنبال آن هستند.

از مهر ۹۴، گوگل به‌طور رسمی زیرمجموعه‌ای از شرکت مادر آلفابت شد. حدود ۹۰ درصد از درآمد آلفابت از تبلیغات می‌آید. تبلیغاتی که در ابتدا در بستر صفحات وب و سپس در دستگاه‌های موبایل روبه‌روی چشمان کاربران قرار ‌گرفت. اما گوگل به این‌ها قناعت نمی‌کند. این شرکت می‌خواهد با تکیه بر واقعیت مجازی (Virtual Reality) و واقعیت افزوده (Augmented Reality)، ماشین پول‌سازی‌اش را همچنان قوی و چابک، روشن نگه دارد. گوگل به دنبال کدام واقعیت است؟ در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

‌‌

برای یادآوری

واقعیت مجازی به شبیه‌سازی کامپیوتری یک تصویر یا محیط سه‌بعدی گفته می‌شود؛ دنیایی مجازی که در آن کاربر با یک دستگاه الکترونیکی مثل هدست یا عینک مخصوص با اشیا یا المان‌های محیط تعامل برقرار می‌کند.

واقعیت افزوده به تکنولوژی‌ای گفته می‌شود که در آن یک تصویر مرتبط دیجیتالی به کمک یک گجت خاص، روبه‌روی دید کاربر قرار می‌گیرد و اطلاعاتی اضافه را به کاربر منتقل می‌کند.

 

 

 

‌‌‌   ‌‌

با شکل‌گیری شرکت آلفابت، پروژه‌هایی مثل «کالیکو» (Calico)، «وینگ» (Wing)، «نست» (Nest) و «فایبر» (Fiber) و همچنین بازوهای سرمایه‌گذاری گوگل یعنی «ونچرز» (Ventures) و «کپیتال» (Capital) هر کدام در قالب یک شرکت با یک مدیر عامل مستقل زیر چتر آلفابت قرار گرفتند. حالا گوگلهم یکی از این زیرمجموعه‌هاست. اما این موضوع از اهمیت و محوریت گوگل در این ساختار نو کم نمی‌کند.

جورج هاتز، هکر آیفون و پلی‌استیشن۳، خودروی خودران می‌سازد

جورج هاتز

نام «جرج هاتز» (George Hotz)، هکر ۲۶ ساله‌ی آمریکایی که به خاطر جیلبریک کردن آیفون‌های اولیه و هک کردن پلی‌استیشن۳ شهرت دارد، این روزها در میان خبرهای مهم خبرگزاری‌ها به چشم می‌خورد.

هاتز چند سال در شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی مهمی کار کرده، اما هیچ‌یک از آنها نتوانسته‌اند از نظر قوه‌ی ذهنی او را راضی کنند.

ظاهرا این بار، او سرگرمی متفاوتی پیدا کرده. جورج هاتز با الگوبرداری از سدان آکورا مدل ILX یک خودروی خودران ساخته است. به نظر می‌رسد این خودرو واقعا کار می‌کند که این موضوع واقعا شگفت‌انگیز است چون آن‌طور که جورج هاتز خودش ادعا می‌کند به تنهایی و فقط به مدت یک ماه روی آن کار کرده است.

جورج هاتز چند سال در شرکت‌های مرتبط با تکنولوژی مهمی کار کرده، اما هیچ‌یک از آنها نتوانسته‌اند از نظر قوه‌ی ذهنی او را راضی کنند. به همین خاطر، به تنهایی در شرکت خودش به نام comma.ai کار می‌کند. هدف او این است که شرکت «موبایلای» Mobileye را از رده خارج کند. موبایلای یکی از تامین‌کنندگان مهم سیستم‌های دستیاری رانندگی است که در سیستم «اتوپایلت» (Autopilot) خودروهای تسلا استفاده می‌شود. نکته‌ی جالب این است که کار هاتز نظر ایلان ماسک را جلب کرده. ماسک در ایمیلی به او پیشنهادی وسوسه‌انگیز برای همکاری داده، اما هاتز پیشنهاد او را رد کرد.

سیستم او تفاوت زیادی با نمونه‌های فعلی موجود در بازار دارد. او به قوانین از پیش برنامه‌نویسی شده برای رانندگی کاری ندارد؛ و به جای آن از تکنیک یادگیری عمیق هوش مصنوعی در سیستم‌اش استفاده کرده است. تمام اطلاعات این سیستم از تماشای رانندگی هاتز جمع‌آوری شده‌اند.

جورج هاتز اولین کسی بود که آیفون را آنلاک کرد و باعث شد که آیفون بتواند با اپراتورهای دیگر هم کار کند. همچنین او برای هک کردن سیستم عامل iOS ابزار جیلبریک limera1n را توسعه داد. علاوه بر این، او اولین هکری بود که توانست به سیستم امنیتی کنسول پلی‌استیشن سونی نفوذ و آن را هک کند. به دنبال این کار سونی از او شکایت کرد، اما این قضیه بعدا خارج از دادگاه بین هاتز و سونی حل شد.

وقتی «تجارت الکترونیکی» با «اینترنت اشیا» ملاقات می‌کند

تجارت اشیا

آن‌‌چه امروز ما به‌عنوان تجارت الکترونیکی می‌شناسیم، در آینده‌ای نزدیک با تغییراتی بنیادین روبه‌رو خواهد شد. هر چیز متصل به شبکه به یک کانال تجارت تبدیل می‌شود. در مورد آینده‌ای صحبت می‌کنیم که دو مفهوم «تجارت الکترونیکی» (E-Commerce) و «اینترنت اشیا» (Internet of Things) با هم ملاقات کرده و مفهوم «تجارت اشیا» (Commerce of Things) را رقم می‌زنند. در ادامه با جزییات بیشتری به این موضوع می‌پردازیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

     ‌‌    ‌‌

تا پیش از این در مورد اینترنت اشیا و بنیان‌های فکری خالق این مفهوم برای‌تان نوشته بودیم. حالا می‌خواهیم کاربرد جدیدی از این مفهوم نامانوس را به تصویر بکشیم. اینترنت اشیا – از خانه‌های هوشمند گرفته تا خودروهای متصل و گجت‌های هوشمند – این پتانسیل را دارد که به زیرساختی برای تجارت الکترونیکی آینده تبدیل بشود. اینترنت اشیا می‌تواند فرایند تجارت الکترونیکی را دگرگون کند. هم‌زیستی این دو پدیده، سفر مشتری برای خرید یک محصول، از کسب دانش لازم تا رسیدن به نیت خرید و در نهایت اقدام به خرید را متحول خواهد کرد. در این سیستم، پایانه‌های فروش، دیگر به صفحات وب، اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های PoS محدود نیستند. در این وضعیت، هر چیز (شیئ یا کالا) به یک پایانه‌ی فروش (PoS) تبدیل می‌شود. اما مسیر رسیدن به این ادغام رویایی چیست؟ اینترنت اشیا چه وضعیتی دارد و چطور قرار است تجارت الکترونیکی را تحت تاثیر قرار بدهد؟

واقعیت مجازی؛ ۵ مانعی که باید از آن‌ها عبور کنیم

موانع پیش روی واقعیت مجازی

تا این لحظه شرکت‌های زیادی به طراحی و تولید گجت‌های واقعیت مجازی دست زده‌اند. گوگل با«کاردبورد»، مایکروسافت با «هولولنز»، سامسونگ با «گلکسی گیر VR»، اچ‌تی‌سی با «وایو» و سونی با«پروژه‌ی مورفیوس»، همگی برای دورانی جدید دورخیز کرده‌اند. این رقابت به هیچ‌وجه شوخی‌بردار نیست. حتی مارک زاکربرگ، بنیان‌گذار فیسبوک، دو میلیارد دلار برای خرید شرکت آکیولس و هدست«آکیولس ریفت» خرج کرده. اما برای همه‌گیر شدن واقعیت مجازی و تجاری شدن هدست‌ها و گجت‌های مربوط به آن، ابتدا باید از سد پنج مانع عبور کرد. در ادامه یک‌به‌یک این موانع را بررسی می‌کنیم.

‌‌‌   ‌‌

۱. کار را باید به کاردان سپرد

یک مهندس که یک دوربین فیلم‌برداری ساخته لزوما نمی‌تواند یک شاهکار سینمایی بسازد. در مورد هدست‌های واقعیت مجازی هم این قضیه صدق می‌کند.