قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

ایده هایی خاص و نو برای تزیین ماشین عروس

تزئین ماشین عروس از سنت هایی دیرینه برای مراسم عروسی به شمار می رود که برای این سنت، ماشینی که عروس و داماد در روز عروسی سوار آن می شوند را با گل و بادکنک تزئینی می کنند. در واقع ماشین عروس اتومبیلی است تزیین شده و گل آرایی شده است که داماد به وسیله آن عروسش را به خانه رویاهای شان می برد. در ادامه ایده های نو برای تزئین ماشین عروس قابل مشاهده است که در روز عروسی می تواند به کمک شما بیاید.


تزئین ماشین عروس

 با توجه به تصاویر شما نمونه هایی از مدل های تزئین ماشین عروس را مشاهده کردید. روش های تزئین ماشین عروس، متفاوت بوده و می تواند از گل آرایی، بادکنک آرایی و یا استفاده از ربان اشاره کرد که البته برخی استفاده ترکیبی از آن ها را ترجیح می دهند. برای تزئین ماشین عروس، برخی مدل های ساده تر را ترجیح می دهند و این در حالی است که برخی طرح های شلوغ را دوست دارند. در قدیم به جای ماشین عروس ، از اسب یا درشکه یا کالسکه استفاده میشد اما امروزه ماشین های لوکس و گران قیمت جای آنها را گرفته است. برای انتخاب مدل های مناسب تر در طراحی ماشین عروس، با تانما همراه شوید.

https://iranirent.ir/widding-car/

جعبه هاردباکس

 هارد باکس که همگان آن را با نام جعبه ساخت نیز می‌شناسند با استفاده از بهترین متریال اولیه طراحی و عرضه می‌شود و با توجه به استحکامی که این جعبه دارد هنگام حمل و نقل به هیچ عنوان به ترکیبات آن آسیبی وارد نمی‌شود.

بنابراین از هارد باکس جهت بسته بندی لوازم الکترونیکی مانند قطعات کامپیوتر و گوشی موبایل استفاده می‌شود؛ زیرا قطعات الکترونیکی باید درون بهترین جعبه‌هایی بسته بندی شوند که هنگام حمل و نقل به اجزای آن‌ها ضربه‌ای وارد نشود.

به ‌عنوان مثال اگر گوشی‌های موبایل به جای بسته بندی درون جعبه‌های سخت در یک جعبه ساده قرار بگیرند، این احتمال وجود دارد که قاب یا ال سی دی گوشی هنگام جابجایی یا قرار گرفتن درون انبار ضربه ببیند و دچار شکستگی شود.

بنابراین بیشتر تولید کنندگان جهت اطمینان خاطر بیشتر درباره حمل محصولاتشان از این جعبه‌ها استفاده می‌کنند. تا نگرانی از بابت سالم رسیدن محصول به مقصد نداشته باشند.


منبع:

کابل تبدیل USB به لایتنینگ انکر مدل A8122 PowerLine Plus طول 1.8 متر

این کابل 1.8 متر طول دارد و داخل آن از چند رشته سیم ساخته شده که موجب افزایش سرعت انتقال شارژ تا 40 درصد بالاتر می‌شود. روکش این محصول از الیاف ضد گلوله کولار ساخته شده است که قدرت تحمل بیش از 6000 بار خمش را دارد. «کابل تبدیل USB به Lightning انکر مدل PowerLine Plus طول 1.8 متر» مناسب برای انتقال شارژ و اطلاعات از دو درگاه یو اس بی (USB) و لایتنینگ (Lightning) است. کانکتور لایتنینگ در این محصول با انواع گوشی‌های موبایل آیفون، آیپد و دیگر دستگاه‌های مجهز به درگاه لایتنینگ سازگاری خواهد داشت. همچنین کانکتور USB در آن با کامپیوتر، لپ‌تاپ، شارژرهای دیواری، پاور بانک و دیگر دستگاه‌های دارای این درگاه سازگار است. شما می‌توانید از این کابل برای شارژ و انتقال اطلاعات میان دستگاه‌های مختلف استفاده کنید. این محصول با استفاده از استانداردهای MFI ساخته شده و در زمان استفاده از آن هیچ خطری دستگاه‌های شما را تهدید نخواهد کرد. شرکت انکر برای راحتی مشتریان در حمل این محصول، یک کیف خوش ساخت و زیبا در کنار کابل انکر مدل PowerLine Plus به خریداران خود هدیه می‌دهد.

منبع:

فلش مموری مدل DTSE9H ظرفیت 64 گیگابایت

فلش مموری Kingston DTSE9H بدنه‌ی کوچکی دارد و به راحتی در هر مکانی که که شما بخواهید جا می‌شود. با توجه به بدنه‌ی کوچک و جمع وجور DTSE9H، استفاده از آن در لپ‌تاپ‌هایی که پورت‌های USB فشرده و نزدیک به‌ هم دارند را امکان‌پذیر می‌کند. این فلش را می‌توانید به جاکلیدی‌تان متصل کنید تا دیگر هرگز آن را گم نکنید و از آنجا که درپوشی برای آن در نظر گرفته نشده‌است، احتمال فراموش کردن درپوش هم از بین خواهد رفت. بدنه‌ی DTSE9H از فلز براق و باکیفیت ساخته شده‌است که باعث می‌شود این فلش‌مموری در برابر افتادن، ضربه‌خوردن و شوک‌های ناگهانی مقاومت داشته باشد. این محصول از رابط USB 2.0 پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن در دستگاه‌های دارای پورت USB 1.1 هم استفاده کرد. در طرف دیگر پورت USB این حافظه‌ی فلش، یک حلقه‌ی گرد توخالی برای آویختن به جاکلیدی وجود داردکه از طراحی خاص و دوست داشتنی‌ای برخوردار است و به DTSE9H ظاهر خاص و منحصر بفردی داده‌است. می‌توان این حافظه‌ی فلش را به‌عنوان یار و همراهی جدانشدنی برای آلترابوک‌ها و تبلت‌های مجهز به پورت USB در نظر گرفت. طبیعتا داده‌های هر شخصی در دنیای مدرن امروزی جزیی باارزش از زندگی شخصی و حرفه‌ای وی به حساب می‌آیند. با وجود حافظه‌های فلش دارای بدنه‌ی فلزی کینگستون، از امنیت فیزیکی اطلاعات خود اطمینان حاصل کنید. ظرفیت داخلی فلش مموری حاضر 64 گیگابایت است.

منبع:

آیا دوست دارید پرچم شرکت تجاری تان همیشه بالاباشد؟

پرچم یا علم یا بیرق، یک تکه پارچه اغلب مستطیلی یا چهار طرفه با یک طرح و رنگ متمایز می باشد. که اغلب به عنوان نماد و سمبل، یک سیگنال و دکوراسیون از آن استفاده می شود. پیشینه استفاده از پرچم دربین قبایل، چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح، به روزگار باستان برمی گردد هرچند به طور دقیق مشخص نیست چه قومی و یا چه کسی در چه زمانی از آن استفاده کرده است. پرچم نماد همبستگی و اتحاد یک ملت، گروه و لشکر است به همین دلیل پایین انداختن پرچم درجنگ ها تلاشی برای تضعیف کردن روحیه جنگ جویان لشکر مقابل بوده است. در بین ایرانیان پرچمی به اسم درفش کاویانی شهرت دارد. علت این نام گذاری به داستان قیام کاوه آهنگر برعلیه پادشاه ظالم زمان خود ضحاک برمی گردد که در هنگام قیام پیش بند خود را که چرمی سرخ رنگ بود بروی چوبی قرار داد و قیام خود را آغاز کرد. با گذشت زمان پرچم ایران در دوره های مختلف دستخوش تغییراتی شد و در هردوره نماد های جدید به آن اضافه شد تا اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی پرچم کنونی طراحی شد. امروزه با افزایش سطح دانش عمومی و پیشرفت تجاری و فروش بازاریابی و هم چنین برای حفظ هویت فرهنگی کشورها از پرچم های کوچک و زیبایی به اسم پرچم تشریفاتی استفاده می شود.


پرچم ملی


پرچم ملی، نماد اقتداریک ملت

پرچم ها همواره در نگاه مردمان ناخودآگاه نمادی از اقتدار و بزرگی است. پرچم در هرکشوری، نمایان گر هویت ملی مردم آن کشور می باشد که نشانه ی آرمان ها و آمال فرزندان و مردم آن کشور می باشد آرمان ها و آرزوهایی همچون آزادی، وحدت، استقلال و یکپارچگی. در پرچم هر کشور نمادی پرمعنی و بیانگر هویت، تاریخ، فرهنگ و فلسفه هرکشور است. پرچم هرکشور در ایجاد اتحاد و همبستگی شهروندان، قومیت ها، پیروان ادیان و مذاهب گوناگون مناطق جغرافیایی و اجتماع های فرهنگی مختلف نقش بسیار مهم و پررنگی را ایفا می کند. با پیدایش دولت – ملت ها، پرچم ها نقش و اهمیت بسیار پررنگی یافتند و از جایگاه برجسته تری در عرصه سیاست برخوردار شدند. بسیاری از کشورهای استقلال یافته، پرچم ها را  براساس ایدئولوژی و رویکرد احزاب سیاسی یا گروه هایی که استقلال آن کشور را به ارمغان آورده بودند، طراحی و استفاده می‌کنند. از دیرباز استفاده از پرچم ها در مراسم های مختلف مرسوم بوده است. در جنگ ها، در همایش‌ها‌ی مختلف سازمانی، کشوری و بین المللی، در دریاها برروی کشتی ها  و همچنین در مسابقات ورزشی نیز این پرچم ها مورد استفاده بوده است. یک نوع از پرچم ها که امروزه کاربرد زیادی دارد پرچم های تشریفاتی و رومیزی هستند. پرچم تشریفاتی و پرچم رومیزی همانطور که از نامش پیداست پرچم ایستاده ای است که از آن به صورت نمادین، برای نمادهای ملی، تجاری، گردشگری و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم های تشریفاتی در انواع رنگ ها، جنس ها، سایز و اندازه های مختلف ساخته می شوند. این پرچم ها از یک تکه پارچه که معمولا از جنس ساتن، مخمل و جیر در دو نوع ریشه دار و بی‌ریشه هستند، تولید می‌شوند. این پرچم ها قابلیت چاپ لوگو و برند های مختلف، را در انواع سایزها، رنگ ها و اشکال مختلف بر روی خود را دارند. پرچم های تشریفاتی پس از از تولید بر روی پایه پرچم نصب می شود. پایه ای پرچم در سه نوع گرد، پنجه ای و شمسه تولید می شوند. جنس پایه ها بیشتر از نوع سنگ مرمر، آلومنیوم درجه یک و استیل که دارای مقاومت و طول عمر بسیار بالایی است ساخته می شوند.  

منبع:

https://www.echantillon.ir