قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

افزونه

افزونه موشک وردپرس – افزونه Wp Rocket – افزونه راکت وردپرس

افزونه موشک وردپرس که مدتی است یگانه از پر فروش ترین افزونه های وردپرسی است بطور عجب انگیزی سرعت سایت های وردپرسی را بالا می برد ! تفاوتی ندارد از کدام قالب وردپرس کاربرد می کنید ، کافی است افزونه wp rocket را تعبیه کرده و آن را روی وردپرس خود نصب کنید و سرعت قبل و بعد سایت خویش سنجش کنید.

از آنجایی که آلت وردپرس همش بهترین ها را برای شما می خواهد اینبار هم با معرفی افزونه سرعت موشک منظور دارد تا خدمتی بزرگ را برای کاربران خویش فراهم کند. این افزونه بطور کامل فارسی سازی شده است و شما تنظیمات پارسی را در کمر بستن خواهد داشت لغایت سرعت سایت خویش را چندین برابر کنید. افزونه موشک وردپرس بطور اورجینال تهیه شده و حائز سرعت و کارایی بسیار فوقانی می باشد.

ممکن است، یک نفر با دیدن مادربزرگش شادی را تجربه می کند. یک نفر دیگر با سفر رفتن دنبال شادی می گردد و دیگری با دانه دادن به پرنده ها شاد می شود. آدم های شاد همین طوری و خود به خود شاد نیستند. آن ها مدام دنبال شادی هستند. آن ها اول خودشان را می شناسند و اینکه می دانند چه چیزی باعث شادی شان می شود.

چند سالتان است؟ فکر می کنید چند سال دیگر زندگی می کنید؟ در این چند سال که برای خودتان متصور هستید، قصد دارید چه جوری زندگی می کنید؟ حالتان خوب است؟ شاد هستید؟ از آینده چه تصوری دارید؟ کجا هستید؟ آدم شادی هستید یا یک گوشه نشسته اید و زانوی غم بغل کرده اید؟ آدم های شاد، آدم های بخشنده و فعال هستند و کسانی که سهمشان را در جامعه به خوبی می پردازند.


-در همین الان زندگی می کنند
آدم های شاد برای فردا زندگی نمی کنند و در غصه اتفاقی که دیروز افتاده نمی مانند. هر روز برای آن ها یک موقعیت جدید و یک شانس جدید است. آن ها در لحظه و حال زندگی می کنند. آن ها از هر لحظه و دقیقه و ثانیه زندگی استفاده می کنند.


-همیشه می گویند بله
آدم های شاد همیشه سر ربانشان «بله» است. بیشتر از آنکه بگویند «نه»، می گویند «بله». البته آن ها هیچ شرمی از گفتن «نه» و دادن جواب منفی ندارند. آن ها موقعیت را می سنجند و اگر کاری واقعا از دستشان بربیاید، جوابشان همیشه بله است. آن ها از «نه» گفتن، زمانی که توانایی انجام کاری را دارند، ابا می کنند.


-همیشه احترام می گذارند
آدم های شاد همیشه مودب هستند. همیشه نوبت را رعایت می کند و با آدم ها همان طور برخورد می کنند که دوست دارند همان رفتار هم با خودشان شود.


-آن ها زمان را در دست دارند
آدم های شاد دنبال کارهای غیرضروری در زندگی نمی روند. کارهای بیهوده ای که آن ها را از مسیری که از قبل تعیین کرده بودند، دور می کند. آن ها از قبل برنامه ریزی دارند و زندگی شان را روی آن پی می ریزند و جلو می روند.

منبع

 

مدیرانی رشد می‌کنند که در شرایط بحرانی و سرنوشت‌ ساز، جسارت و شجاعت ایجاد تغییرات بزرگ را داشته باشند و به سرعت کسب و کار خود را با شرایط وفق دهند. اگر با این ایده موافق نیستید، شرح حال اندرو گرو مدیر شرکت اینتل را بخوانید.


مدیرانی رشد می‌کنند که در شرایط بحرانی و سرنوشت‌ ساز، جسارت و شجاعت ایجاد تغییرات بزرگ را داشته باشند و به سرعت کسب و کار خود را با شرایط وفق دهند. اگر با این ایده موافق نیستید، شرح حال اندرو گرو مدیر شرکت اینتل را بخوانید.

در اوایل سال ۱۹۹۴ شرکت اینتل پردازنده جدید پنتیوم را به مرحله تولید رساند. در طراحی این تراشه اشتباه کوچکی وجود داشت که باعث می‌شد در گرد کردن حاصل تقسیم در هر ۹ میلیارد بار یک خطا رخ دهد. مدیران اینتل این خطا را قابل چشم‌پوشی دانستند. چون بنابر محاسبات‌شان، برای یک کاربر معمولی هر ۲۷ هزار سال یک بار چنین خطایی رخ می‌داد.

چند ماه بعد اتفاق ناگواری پیش آمد. یک استاد ریاضیات پیامی را به یک سایت خبری آنلاین فرستاد که در آن گزارش شده بود در زمان حل یک مسئله پیچیده ریاضی با پردازنده جدید اینتل، جواب اشتباه دریافت کرده است. این استاد اعلام کرده بود که در بخش محاسبات اعشاری این پردازنده مشکلی وجود دارد.

منبع

بیشتر عادات در واقع کارهایی است که شما زمان زیادی آن ها را انجام داده اید و اکنون جزو طبیعت شما شده و لازم نیست درباره ی آن ها فکر کنید. برای مثال زمانی که شما برای اولین بار سعی می کردید رانندگی را فرابگیرید، احتمالاً حس می کردید که هرگز نخواهید توانست که فرمان را بچرخانید، ترمز را بگیرید و همه ی این کارها را در یک زمان انجام دهید. اما اکنون می توانید با چشم بسته نیز این کارها را بکنید (اگر اغراق آمیز صحبت کنیم). برخی از عادات اولیه را، که به نظر ما هر مسئول خدماتی باید داشته باشد تا بتواند مداوما خدماتی در حد عالی ارائه دهد، در اینجا برشمرده ایم.

۱. وقت شناسی
وقت شناسی در قرار ملاقات هایی که با مشتریان (و همکاران) دارید، نشان دهنده ی احترام شما به آن هاست. برعکس اگر ما آن ها را تا رسیدن خودمان به قرارملاقات منتظر نگه داریم تأثیر منفی برجای می گذارد و به مشتریان بی احترامی می شود. اما بعضی اوقات شرایطی پیش می آید که شما مجبور می شوید تأخیر داشته باشید، مثل وجود ترافیک، نشانی بد، یا حتی کسوف! قانون اصلی در این موارد این است که به محض اینکه متوجه می شوید تأخیر خواهید داشت تلفن بزنید و اطلاع دهید. هرچه زودتر به مشتری ها اطلاع دهید که دیرتر می رسید آن ها کمتر ناراحت خواهند شد. تا لحظه ی آخر صبر نکنید و فکر نکنید که همه چیز خودش درست می شود.

۲. پیگیری و عمل کردن به وعده خود
آن طور که از بسیاری از مشتریان شنیده ایم مشکل عمده و دائمی آن ها این است که مسئولان خدمات دهی به قولی که می دهند عمل نمی کنند و پیگیر آن نیستند. برای مثال به یک مشتری گفته شده بود که به محض ورود کالای سفارشی به او اطلاع داده می شود، ولی در عمل هیچ فردی از شرکت به آن مشتری زنگ نزد و به او اطلاعی نداد! گویی مشتری همه ی این حرف ها را در خواب شنیده بود. مشتری ها آن قدر با بدقولی و پیگیری نکردن از طرف مسئولان خدمات دهی مواجه بوده اند که اگر شما این عادت خوب را در خود تقویت کنید امتیازهای زیادی کسب خواهید کرد. همواره زمانی که به مشتری قول داده اید که به او تلفن خواهید زد این کار را بکنید، حتی اگر مجبورید به آن ها بگویید که هنوز اطلاعات لازم (که خواسته ی آن هاست) را به دست نیاورده اید و بعداً به آن ها تلفن خواهید زد.

منبع

برای از بین بردن عادت‌های بد در زندگی، باید تمریناتی را انجام دهیم تا عضلات ذهن ما آمادگی لازم برای انجام این کار را به دست آوردند. با انجام کارهای سخت و تخصصی، می‌توانید این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. در این مطلب می‌خواهیم ۱۸ عادتی که افراد دارای ذهن قوی از آن برخوردار هستند و بر اساس آنها زندگی می‌کنند را با شما در میان بگذاریم.

۱- تمرین کردن قدرشناس بودن
آنها روی دعای خیر مردم بیشتر از گنجایش لازم حساب باز می‌کنند. حس قدرشناسی و شکرگذار بودن همواره در وجود اینگونه افراد می‌درخشد.

۲- حفظ قدرت شخصی
این افراد به انسان‌هایی که دارای انرژی منفی هستند، اجازه دخالت در امورات خود را نمی‌دهند. آنها از سرزنش کردن دیگران لذتی نبرده و از این وسیله برای کنار زدن و پایین کشیدن اطرافیان خود استفاده نمی‌کنند.

۳- قبول انواع چالش‌ها
آنها مصیبت‌ها را به عنوان یک فرصت برای قوی‌تر شدن در نظر می‌گیرند. با هر مانعی که بر سر راه آنها قرار می‌گیرد، خود را بیشتر تقویت می‌کنند تا توانایی‌های خود را به این وسیله بالاتر ببرند.

۴- تمرکز روی چیزهای قابل کنترل
این افراد همواره سعی می‌کنند تا با تمرکز روی چیزهایی که در محدوده کنترل آنهاست، خود را مفیدتر نشان دهند. به‌جای اینکه وقت و انرژی خود را در زمینه انجام کارهای بیهوده صرف کنند، سعی می‌کنند تا حداکثر تلاش خود را برای بهبود توانایی‌های خود به کار گیرند.

۵- تنظیم محدوده‌های خاص
آنها همواره با ایجاد محدودیت‌ها و کرانه‌های خاص برای فعالیت‌های خود، سعی می‌کنند تا خود را تنها در آن زمینه‌ها پرورش و بهبود دهند. حتی اگر کسی از دست آنها ناراحت شود، آنها توانایی گفتن "نه” را دارا هستند.

منبع