قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

بازاریابی اینترنتی چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد؟

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی مفهومی است که اگر می‌خواهید در سوداگری خود به صورت حرفه‌ای و ریزبین عمل کنید باید با آن آشنا شوید، به راستی دیجیتال مارکتینگ حائز بخش‌های مختلفی است که در این نوشتار هدف داریم به تعریف کامل دیجیتال مارکتینگ و اجزای مربوط به این سوژه بپردازیم.


دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی نوعی از بازاریابی محصولات یا خدمات است که با به کارگیری فناوری‌های دیجیتال و عمدتا در اینترنت از دسته تلفن‌های همراه و دیگر صفحات نمایش مثل رایانه و هر رسانه دیجیتال سایر انجام می‌شود. دیجیتال مارکتینگ با وردپرس  این گونه از بازاریابی تبلیغاتی است که به علت ارزانی، ماندگاری زیاد و فراگیر بودن آن همهنگام با رشد ابزارهای اطلاع‌رسانی و روابط عمومی جایگاه خاصی را در بین کاربران مفتوح کرده‌است.


بازاریابی اینترنتی چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد؟

در واقع دیجیتال مارکتینگ به معنای استفاده از کل ابزارهای دیجیتال مثل وب سایت، اپلیکیشن، تبلیغات آنلاین (ادورز مارکتینگ)، شبکه‌های اجتماعی، سئو، بازاریابی اینترنتی، بازاریابی موبایلی برای منظور مشخصی به اسم مارکتینگ یا بالا بردن فروش یا برند سازی می‌باشد ولی در بازاریابی سنتی شماهم شبیه به موارد زیر را باید برای سوداگری خود سپریدن دهید ولی متفاوت تر، در بازاریابی سنتی شما باید هزینه‌ی بسیار زیادی را برای تبلیغات در بیلیورد های شهر ( که سایر مشابه پیشین جذابیت قبل را ندارد )، تبلیغات در رسانه که اگر اطلاعات داشته باشید در صدا و سیما در ثانیه تبلیغات تقریبا  به ۱ الی ۱۰ میلیون تومان هزینه خواهد برد. پس برای موفق شدن در دنیای امروزه به سمت دیجیتال مارکتینگ بروید الی بتوانید محصولات و خدمات خویش را سریع تر به فروش برسانید.


مزایای استفاده از دیجیتال مارکتینگ:

شناخت مخاطبین خود

فروش تند کالا و خدمات

ارتباط پایدار کردن با مشتریان خود

همه گیر شدن برند شما در فضای مجازی

افزایش میزان سودهی

به اشتراک گذاری همگی خدمات خویش در سراسر کشور

رقابتی شدن برند شما با دیگر سوداگری ها

معایب استفاده از دیجیتال مارکتینگ:

استفاده بنیادین و ریزبین نکردن از بازاریابی اینترنتی باعث زیان شما خواهد شد

ارتباط پایدار کردن های بیش از حد با مشتری مایه کاهش سودهی شما می‌شود

استفاده از تبلیغات های منفی و بدون محتوا به برند شما لطمه وارد می‌کند

رعایت نکردن سئو یا بهینه سازی بازاریابی شخصی خویش باعث اضمحلال برند شما می‌شود

انواع روش‌های بازاریابی دیجیتال ( بازاریابی اینترنتی ):

۱٫ بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا چیست ؟

در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند فرآوری و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و توسط آوردن مشتریان جدید می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند به انواع مختلفی چون تازه ها تحلیلی، ویدئو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه ، راهنما و دستور العمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر وغیره را فرآوری و منتشر گردد.


بازاریابی درونمایه گرد از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، پیوسته و سازگار با اهداف برندها متمرکز شده‌است. بازاریابی محتوا به پیگیری جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به وضوح تعریف و شناخته شده هستند. این عمل با هدف هدایت کاربران برای سپریدن اقداماتی سودده صورت می‌گیرد


۲٫ سئو یا بهینه سازی

بهینه سازی یا سئو چیست ؟

(Seo) سئو یک روند مناسب برای بهتر دیده شدن یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجو طبیعی یک موتور جستجو است. معمولاً وب سایت‌هایی که بالاترین محیط‌ و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدیدکننده اکثریت از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند و این بازدیدکنندگان می‌توانند به مشتری تبدیل شوند.


در واقع بهینه‌سازی وب سایت دربرگیرنده گسترش و ویرایش مطالب موجود در خویش سایت و برنامه‌نویسی و در ضمن وابستگی بین کلمات کلیدی و حذف موانع مربوط به فعالیت‌های نمایه‌سازی در موتور جستجو و ترویج یک سایت برای افزایش تعداد لینک دهنده یا لینک‌های ورودی، و دیگر تاکتیک‌های جستجوگرها است.


بهینه سازی به دو شاخه اصلی سئوی بیگانه و سئوی درونی تقسیم بندی می‌شود. سئوی بیگانه خود به دو قسمت شبکه‌های اجتماعی و لینک سازی دسته می‌شود. سئوی درونی نیز به کلیه روش‌های On Page سئو امثال لینک سازی داخلی اطلاق می‌شود.


۳٫ همکاری در فروش

همکاری در فروش

( Affiliate marketing ) یک روش بازاریابیست که در آن کسب و کار به یک یا چند نفر که بازدید کننده یا مشتریانی را به سوداگری بازگردانیدن داده‌اند، اجرت می‌دهد. برای نمونه سایت‌ها برای ارجاء بازدیدکنندگان جدید یا خریداران جدید هدیه یا مبلغی را به شخصی که شناسایی را سپریدن داده پرداخت می‌کنند. این صنعت چهار بازیگر اصلی دارد: کالا، شبکه،ناشر و مشتری. فروش رابطه‌ای نوعی از بازاریابیست که محصولات و خدمات سایرین را در قبال اخذ کمیسیون برای فروش یا ارئه خدمات در سایت، وبلاگ یا از طریق لینک‌های که در اختیار شما قرار دیتا می‌شود بصورت آنلاین به کاربران دیگر شناسایی کنید. بطور چکیده می‌توان گفت فروش رابطه‌ای یعنی بازاریابی و شناسایی کالا یا خدمات سایرین به منظور فروش کالا یا خدمات آن‌ها و بهره‌گیری مشترک از سود به دست آمده بر پای بست، توافق سپریدن شده.


۴٫ بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

Social Media Marketing یا همان بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی یکتا مهم ترین عوامل افزایش شدامد و فروش شما می‌باشد، شما می‌توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند : فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، تلگرام و… افزایش ورودی ترافیک وبسایت خود را شفا ببخشید. جالب است که بدانید ۷۶ درصد شرکت‌های تجاری امروزه از بازاریابی توسط رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اشکال فروشان بازرگانی افزایش ۱۳۳ درصدی در میزان درآمد خویش بواسطه بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی داشته‌اند.


۵٫ بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی چیست ؟

Email Marketing یا بازاریابی اینترنتی همواره به عنوان گرد از برترین راهکار های ارتباط پایدار کردن با مخاطبین و افزایش فروش می‌باشد، ولی اکثرا سوداگری ها فک میکنن به کارگیری ایمیل مارکتینگ کهنه شده و جوابگو نیست، اما این شیوه فکر زیاد اشتباه است اگر شما بازاریابی ایمیلی خود را به چهره بنیادین و ریزبین اتمام دهید می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید.


۶٫ تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی

پرداخت به ازای کلیک یا PPC اسم مدلی از تبلیغات اینترنتی است که در آن بازدیدکنندگان تبلیغات به وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل یا رسانه‌ای سایر هدایت می‌شوند و تبلیغ دهنده بر اساس شمار کلیک‌ها و مراجعه به رسانه خود، به نمایش دهنده خرج تبلیغات را پرداخت می‌کند. این روش در سررسید خویش نوآوری در صنعت تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شد و به بازبینی جایگزین متدهای سنتی تبلیغات بنری (مدت‌دار) و پرداخت به ازای شمار نمایش شد. مدل‌های پیشرفته‌تر و پیچیده‌تری از پرداخت به ازای کلیک نیز هم‌اکنون در حال بهره‌برداری هستند که به عنوان نمونه می‌توان به پرداخت به ازای منجر شدن به خرید اشاره کرد.


۷٫ روابط عمومی آنلاین 

روابط عمومی آنلاین 

Digital PR یا روابط عمومی آنلاین مجموعه‌ای از اقدامات و کوشش‌های حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراریِ ارتباطاتِ مؤثر و هدفمند با گروه‌هایی که با آن در ارتباطند انجام می‌دهد. احد از بزرگترین تفاوت‌های روابط عمومی و تبلیغات در برنامه‌ریزی است؛ به‌طوری‌که روابط عمومی برای بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کند ولی تبلیغات، در کوتاه‌ترین زمانِ ممکن به تعقیب نتیجه است و البته این موضوع، ریسکِ پیشه را بالا می‌برد. روابط عمومی با صبر و حوصله و اختصاصِ زمانِ تفکرِ بیشتر به مشتری و شرکت، در جهتِ جلبِ رضایتِ هرچه اغلب مشتری و ارائه‌یِ خدمات بهتر، کوشش در دائمی کردن مشتریان و مخاطبان کمپانی دارد.


۸٫ تبلیغات بومی ( همگانی )

تبلیغات بومی


Native advertising یا تبلیغات بومی نوعی از تبلیغات است که عمدتا آنلاین است، که مطابق با فرم و عملکرد پلتفرمی است که به نظر می رسد. در بسیاری از موارد، آن را به عنوان یک مقاله یا ویدیو نشان می دهد که بدست یک تبلیغ کننده ساخته شده است و قصد خاص آن پیشروی کردن یک فرآورده است، در حالی که مطابق شکل و سخیف است که در غیر این چهره در پیشه هیات تحریریه پلتفرم دیده می شود. واژه “بومی” اشاره به این انسجام محتوای با رسانه های دیگر است که در پلتفرم ظاهر می شود.


۹٫ اتوماسیون بازاریابی دیجیتال

اتوماسیون بازاریابی چیست ؟

اتوماسیون بازاریابی اشاره به سیستم عامل های نرم افزاری و فن آوری های طراحی شده برای دسته های بازاریابی و سازمان ها برای به طور موثر در بازار چند کانال آنلاین (مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی، تارنما ها، و غیره) و اتوماتیک وظایف تکراری است. مراکز بازاریابی، مشاوران و کارکنان بازاریابی نصف وقت با مشخص کردن معیارها و نتایج برای وظایف و فرایندهایی که بعد متعلق به نرم اسباب تفسیر، ذخیره و اجرا می شوند، راندمان را افزایش می دهد و خطاهای انسانی را تفریق می دهد. در نخست در اتوماسیون بازاریابی ایمیل متمرکز شد، اتوماسیون بازاریابی به پهنه وسیعی از ابزارهای اتوماسیون و تحلیلی برای بازاریابی اشاره دارد. به گزیده تر بازاریابی ورودی. سیستم عامل های بازاریابی اتوماسیون به عنوان یک گذرگاه حل میزبانی یا مبتنی بر وب باره کاربرد قرار می گیرند، و هیچ نصب نرم افزاری توسط مشتری مورد نیاز نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.