قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

برای از بین بردن عادت‌های بد در زندگی، باید تمریناتی را انجام دهیم تا عضلات ذهن ما آمادگی لازم برای انجام این کار را به دست آوردند. با انجام کارهای سخت و تخصصی، می‌توانید این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. در این مطلب می‌خواهیم ۱۸ عادتی که افراد دارای ذهن قوی از آن برخوردار هستند و بر اساس آنها زندگی می‌کنند را با شما در میان بگذاریم.

۱- تمرین کردن قدرشناس بودن
آنها روی دعای خیر مردم بیشتر از گنجایش لازم حساب باز می‌کنند. حس قدرشناسی و شکرگذار بودن همواره در وجود اینگونه افراد می‌درخشد.

۲- حفظ قدرت شخصی
این افراد به انسان‌هایی که دارای انرژی منفی هستند، اجازه دخالت در امورات خود را نمی‌دهند. آنها از سرزنش کردن دیگران لذتی نبرده و از این وسیله برای کنار زدن و پایین کشیدن اطرافیان خود استفاده نمی‌کنند.

۳- قبول انواع چالش‌ها
آنها مصیبت‌ها را به عنوان یک فرصت برای قوی‌تر شدن در نظر می‌گیرند. با هر مانعی که بر سر راه آنها قرار می‌گیرد، خود را بیشتر تقویت می‌کنند تا توانایی‌های خود را به این وسیله بالاتر ببرند.

۴- تمرکز روی چیزهای قابل کنترل
این افراد همواره سعی می‌کنند تا با تمرکز روی چیزهایی که در محدوده کنترل آنهاست، خود را مفیدتر نشان دهند. به‌جای اینکه وقت و انرژی خود را در زمینه انجام کارهای بیهوده صرف کنند، سعی می‌کنند تا حداکثر تلاش خود را برای بهبود توانایی‌های خود به کار گیرند.

۵- تنظیم محدوده‌های خاص
آنها همواره با ایجاد محدودیت‌ها و کرانه‌های خاص برای فعالیت‌های خود، سعی می‌کنند تا خود را تنها در آن زمینه‌ها پرورش و بهبود دهند. حتی اگر کسی از دست آنها ناراحت شود، آنها توانایی گفتن "نه” را دارا هستند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.