قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

قالب های فارسی وردپرس 17

این وبلاگ جهت دسترسی آسان شما عزیزان به قالب های برتر وردپرس به صورت فارسی تدوین و راه اندازی شده است.

هدایای الکترونیکی و سایر هدایا

پاور بانک تبلیغاتی، دمابان تبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی...

هدایای تبلیغاتی به راستی یک روش نوین تبلیغاتی  برای سپاسگزاری و قدر دانی از انتخاب و اعتماد مشتریان به شما می باشد. هدایای تبلیغاتی را می تاب یادگاری های کاربردی در نظر گرفت که نام ، نشان و آرم تجاری شما وهمچنین محصولات و خدمات شما را به گونه ای کارساز در ذهن مشتریان حک می کند.


از هدایای تبلیغاتی روتین و روال این روزها می طاقت به پاور بانکتبلیغاتی، فلشتبلیغاتی، اسپیکرتبلیغاتی، بلوتوثتبلیغاتی، فلاسکتبلیغاتی، ماگ تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، جعبه افزار تبلیغاتی ، ساک دستی تبلیغاتی، ست مدیریتی و ... اشاره کرد.  ارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه و یا هدایای ساده و معمولی و احتمالاً حتی یک سالنامه و یا زمان و تقویم برند شما را همش قبل چشم مخاطب پیمان ندهد و یا حتی متعلق به تا مدتها بهره‌گیری نکند ولی این هدیه حاکی از احترامی است که شما برای آن مشتری قائل هستید و این سوژه حتما در ذهن همه مشتریان شما باقی می ماند. اخلاق خوب، خدمات خوب و هدیه خوب سه چیز جاودانه هستند که هر مشتری را شیفته شما می کند و تا جاودان نه به برند شما که به شما و رفتار محترمانه تان وفادار نکه می دارد.


 اکثرا آگهی های چاپی و الکترونیکی را نگه نمیدارند یا ازخاطر میبرند ولی با ارائه یک هدیه تبلیغاتی حتی کوچک (که می تواند یک اتوماتیک تبلیغاتی یا لیوان تبلیغاتی و ... باشد) که اطلاعات تماس شما روی آن درج شده میتوانید ارتباطی نزدیک و مستقیم و ماندگارتر با مخاطب خود برقرار نمایید..


طبق پژوهش های مستمری که در مقوله هدایای تبلیغاتی سپریدن شده است در روابط هدیه دهندگان و هدیه گیرندگان ، یافته ها حاکی از این است که شرکت هایی که به مشتریان خویش هدایای تبلیغاتی می دهند در مقایسه با شرکت هایی که هدیه نمی دهند دوبرابر بخت تماس دریافت از طرف هدایا گیرندگان را دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.